תוכנת הנהלת חשבונות לניהול העסק שלכם בצורה יעילה ומתקדמת

תוכנת הנהלת חשבונות היא תוכנה אשר מאפשרת לכם לנהל את הפעולות פיננסיות של העסק שלכם. בעידן בו עסקים רבים מעבירים את פעילותם באופן הדרגתי ל”און ליין”, צריכים תוכנה להנהלת חשבונות שתתמוך בפעילות כספית. לכן אם אתם רוצים לשפר את העסק שלכם ולעקוב אחר המגמות בעולם עסקי, תוכנה זו הינה חובה. במיוחד אם ניקח בחשבון שהנהלת חשבונות ממוחשבת והפקת מסמכים עם חתימה דיגיטלית החליפו לחלוטין את הנהלת החשבונות ידנית לשעבר. התוכנה כוללת את כל הפעולות פיננסיות, כאשר מאפשרות עריכת סוגי הדוחות פיננסיים רבים, וניתוח של רשומות חשבונאיות. למשל הכנסות, הוצאות, תזרימי מזומנים, מפרטי כרטיסים פיננסיים, ספר חשבונות ראשי או רישומי מע”מ.

בניהול כל עסק גדול או קתן, תוכנה להנהלת חשבונות היא אחד המערכות החשובות ביותר. בהתאם לכך אנחנו בחשבונית-דיגיטלית מוקדשים לספק לכם המערכת שתתמוך בצרכים, היעדים והשאיפות הייחודיים שלכם. זאת אומרת שעם המערכת שלנו תוכלו להפיק חשבוניות ומסמכים עם חתימה דיגיטלית ודוחות, באופן יעיל, מכל מכשיר בכל עת ומכל מקום.

בחשבונית-דיגיטלית חשבנו איך ליצור עבור בעלי עסק וחברות את החוויה היעילה, הנוחה, ומשתלמת ביותר. ובמקביל גם לשמור ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. כתוצאה מכך יצרנו את המערכת חשבונית-דיגיטלית.

הבנת תוכנת הנהלת חשבונות

תוכנת הנהלת חשבונות היא משאב רב ערך עבור עסקים מודרניים. התוכנה מאפשרת מעקב מפורט אחר עסקאות פיננסיות ודיווח וניתוח כמעט מיידי. לעומת זאת בעבר המשימות הללו עשינו באופן ידנית. אך היום, בעידן הדיגיטלי, תוכנה זו נחוצה לכל עסק, לכל חברה שרוצה לשפר את עסקיה ולהפחית עלויות.

מהי תוכנת הנהלת חשבונות?

תוכנת הנהלת חשבונות היא סוג של תוכנת יישום שמתעדת ומעבדת עסקאות חשבונאיות במודולים פונקציונליים. כגון חשבונות חייבים, ספר חשבונות ראשי, מאזן בוחן וכולי. התוכנה מורכבת בדרך כלל ממודולים שונים, חלקים שונים אשר עוסקים בתחומי חשבונאות מסוימים. כלומר היא מתנהלת כמערכת מידע חשבונאית. זוהי התוכנה המסייעת לחברות בניהול החשבונות וכספים, בהקלטה ודיווח על העסקאות הכספיות של החברה .מכוון שחברות שונות צריכות תכנות שונות לניהול עסקים. לכן התוכנה שונה ממוצר למוצר. חלקן יצטרכו רק תוכנה גנרית, בעוד שאחרים יצטרכו תוכנה מותאמת ומורכבת יותר. החשבונית-דיגיטלית מציעה מערכת שיכולה לסייע לכל עסק. בין אם מתכוונים לעצמאי שמפיק מעט מאוד מסמכים בחודש או ארגון ענק שמפיק כמויות אדירות של המסמכים, זה הפתרון היעיל ביותר. יש להדגיש שמערכת יודעת הן לעבוד ברמה הבסיסית ביותר והן להתחבר למערכות ניהול מתקדמות וכן לחתום כל מסמך דיגיטלית.

כיצד תוכנת הנהלת חשבונות  משפרת ניהול העסק שלכם?

כאשר אתם מקימים עסק, תוכנת הנהלת חשבונות היא אחד היישומים הראשונים שאתם צריכים. חוץ מזה שהנהלת חשבונות הינה חובה לכל עסק, שימוש בתוכנה חוסך זמן ומאפשר לכם להשקיע יותר זמן בפיתוח וקידום העסק. כמו כן הנפקת חשבוניות, תרשום תשלומים נכנסים ויוצאים, הנהלת לקוחות, ומעקב אחר חובות שהגיעו לתשלום. בנוסף לכך אפשר להריץ דוחות שיעזרו לכם לנתח את מצב הכלכלי ואת ההיבטים השונים בעסק שלכם.

בחירה נכונה בתוכנת לניהול חשבונות חשובה

בחירה נכונה בתוכנת הנהלת חשבונות היא חשובה מכיוון שתשתמשו בה מדי יום, כדי לעקוב אחר הכסף שנכנס ויוצא מהעסק שלכם. באמצעות המערכת של חשבונית-דיגיטלית הכל מתנהל בצורה דיגיטלית, נוחה ויעילה. בכך אפשר לקבל נתונים מדויקים על עסקאות של החברה בזמן אמת. המערכת גם כן מאפשרת ביצוע, הבנה וניתוח של חישובי חשבונות בנוחות.

חשוב לציין כי תוכנת החשבונות חייבת להתנהל בהתאם להוראות מס הכנסה

תוכנת הנהלת חשבונות שבה אתם משתמשים חייבת להיות רשומה כחוק במס הכנסה .לכן המערכת חשבונית-דיגיטלית מטפלת הן במסמוך הנכנס והן במסמוך היוצא של העסק. (מסמך לפי הוראות מס הכנסה: חשבונית, קבלה, תעודת משלוח, הודעת זיכוי, הזמנה). חשוב לציין שלמערכת יכולת הנפקת מסמכים חתומים דיגיטלית. כמו כן יכולת שמירת מסמכים בארכיון הדיגיטלי לפי הוראות מס הכנסה (ניהול פנקסי חשבונות) (תיקון), התשע”ג-2012.

נהלו את העסק שלכם ושפרו את תזרים המזומנים.

היכולת לגשת בקלות למידע חשבונאי באמצעות תוכנת הנהלת חשבונות מקלה על ביצוע הביקורות, במיוחד כאלה שדורשות הערכת מידע משנים קודמות. וזה לא עוזר רק לביקורות פנימיות אלא גם מסייע לגורמים חיצונים, כמו למשל מס הכנסה. בנוסף, צפהו, עדכנו ונהלו את חשבוניותיכם מכל מקום, בכל עת, מכל מכשיר. כל מה שאתם צריכים זה חיבור לאינטרנט. כאשר אתם עסוקים בניהול עסק, אתם זקוקים לפתרונות חשבונאיים שיכולים לעמוד בקצב.

הנהלת חשבונות לכל עסק

חשבונאות כנראה לא נכנסת לרשימת הדברים שאתם כבעלי עסק אוהבים לעשות . זה יכול להיות מסובך, אך כל צריך לעשות בצורה מדויקת ונכונה. לשם כך, אנחנו בחשבונית-דגיטלית עבדנו הרבה בכדי לפתח מערכת שמציגה תחום זה כפשוט ונעים ככל האפשר ולכל עסק. בהתאם לארגונים גדולים יותר, המערכת שלנו עונה גם על צרכים מורכבים יותר. דיווח חכם ומפורט נותן סקירה ברורה של העסק בכל עת ובכל מקום, מכוון שזוהי המערכת היחידה מותאמת במיוחד למכשירי נייד.

יתרונות של תוכנת הנהלת חשבונות

ניהול פיננסי חשוב לכל עסק. במיוחד כאשר מדובר בהוצאות. מה הכוונה? עם תוכנת הנהלת חשבונות צריך פחות שטח משרדי, מכיוון שכל מתנהל בסביבה דיגיטלית. מערכת שלנו פועלת באופן יעיל אשר מאפשר חיסכון בכסף ובזמן. בכך אתם יכולים להפחית את הוצאות. כלומר תוכלו לחסך בעלויות שכירות ובנוסף גם עלויות עקיפות נוספות.

מפני שכל מסמך הופך ל- PDF בחתימה דיגיטלית ואפשר לשלוח אותו במייל, אין צורך להדפסה. זה אומר הסוף להדפסת פנקסים, הסוף במעטפות ובולים. המערכת חוסכת בצורה ישירה את עלויות הנייר, את עלויות הדואר ואת עלויות הארכיון וכמובן עלויות עקיפות נוספות!

חשוב לציין שמערכת חשבונית-דיגיטלית תורמת לאיכות הסביבה. ליצירת ושליחת מסמכים דיגיטליים לא צריכים נייר כי המערכת עובדת בסביבה דיגיטלית. הסוף לניירת המשרדית!

לא משנה איפה אתם נמצאים, בכל מיקרה אתם יכולים לנהל את החשבונות בצורה מאובטחת וכך לשמור על הכספים העסקיים.

מערכת חשבונית-דיגיטלית הופכת הליך הנהלת חשבונות מהירה יותר. למשל שליחת החשבוניות והקבלות במייל ישיר ללקוח באופן מיידי. בעולם הפנקסים, לאחר שכתבתם את החשבונית, הרגע הכי מורט עצבים, הוא מתי החשבונית תגיע ליעד. ולמעשה תהליך ההקלדה מקצר את התהליך של ההנפקה. מתקתקים בקצרה את הפרטים ומיד החשבונית מוכנה לשליחה. כפי שכבר אמרנו, הרבה יותר מהיר.חשבונית דיגיטלית גם נוחה וגם זמינה בכל עת. כל המסמכים שומרים תחת פרופיל העסק, הכל מסודר, מאורגן ואפשר לאתר בקלות!

תיעוד פשוט ומעקב קל

אין צריך להתאמץ בכדי להבין את היתרונות הגדולים של תוכנה להנהלת חשבונות. התיעוד של כל חשבונית, מסמך ודוח שתפיקו בנוגע להתנהלות הכספית של העסק יהיה קל הרבה יותר. גם סיכום הוצאות, מעקב אחר הוצאות והכנסות ואפילו הפקת דוחות כספיים יהיה פשוט מאוד. רק לבקש מהמערכת את הפעולה – וזהו.

עם תוכנה להנהלת חשבונות לא תפספסו דבר

תוכנות הנהלת חשבונות מאפשרות לעסקים לעבוד בצורה מסודרת, בצורה מקוונת וממוחשבת המבטיחה שלא תפספסו או תשכחו שום דבר. כי כל פעולה שתבצעו תישלח אל הגורמים הרלוונטיים במייל. כל צעד שקשור להנהלת חשבונות שיבוצע דרך המערכת יתועד ויישמר.וכל זה כי תוכנה מאפשרת ביצוע פעולות הנהלת החשבונות באופן אוטומטי. הודות לכך מפחיתים את טעויות החישוב ומשפרים את הרווחיות. בקצרה מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט לעבור לעבוד עם המערכת שלנו.

ועוד דבר לא פחות חשוב

התנהלות של השליחה והנפקה של חשבונית-דיגיטלית מבצעים באופן מתקדם. זה שם אותכם כעסק במקום נחשב יותר. בעולם המתקדם של היום, אם אתה לא “אין” אתה “אאוט”, אז גם פה זה קיים. וכמובן, גם הלקוחות שלכם סומכים עליכם יותר, כי הכול יותר מהיר וזורם .

תוכנת הנהלת חשבונות

נהנתם מהמאמר? שתפו אותו עם חבר :)

לשתף בפייסבוק
לשתף בלינקדין
לשתף במייל
לשתף בווצאפ

אני לא כותב הרבה, אבל כשאני כותב...

רוצה שאעדכן אותך על המאמר הבא שיוצא? אשמח לצרף אותך לקהילה שלי:

אהבתם את המאמר? הנה עוד כמה מומלצים:

מט”ח בעולם הדיגיטלי

העולם הדיגיטלי הפך את המט”ח לנוח יותר לעסקים קטנים. באמצעות השימוש בחשבוניות דיגיטליות ופתרונות תשלום, עסקים יכולים לנווט במורכבויות של

קרא עוד>>