מי צריך את מערכת חשבונית דיגיטלית ולמה?

כל עסק קטן כגדול יכול להיעזר במערכת חשבונית דיגיטלית. בין אם אתה עצמאי שמפיק מעט מאוד מסמכים בחודש או ארגון ענק שמפיק כמויות אדירות של מסמכים, זה הפתרון היעיל ביותר. המערכת יודעת הן לעבוד ברמה הבסיסית ביותר והן להתחבר למערכות ניהול מתקדמות ולחתום כל מסמך דיגיטלית!

למה צריך את מערכת חשבונית דיגיטלית

שימוש במערכת חשבונית דיגיטלית תורמת לאיכות הסביבה

ליצירת ושליחת חשבונית דיגיטלית לא צריכים נייר. המערכת עובדת בסביבה דיגיטאלית. הסוף לניירת המשרדית!

תורמת ליעילות הארגון

חשבונית דיגיטלית נוחה וזמינה בכל עת. כל המסמכים נשמרים תחת פרופיל העסק, הכל מסודר, מאורגן וניתן לאיתור בקלות!

חוסכת בזמן

כל מסמך הופך ל- PDF בחתימה דיגיטלית וניתן לשליחה במייל.

מחירון המשתלם וההוגן ביותר

מתחייבים למחיר המשתלם ביותר!

חסכום בכסף

הסוף להדפסת פנקסים, הסוף במעטפות ובולים. המערכת חוסכת בצורה ישירה את עלויות הנייר, את עלויות הדואר ואת עלויות הארכיון וכמובן עלויות עקיפות נוספות!

חשבונית דיגיטלית השינוי הנכון גם עבורכם

חשבונית דיגיטלית במידה רבה תורמת לכל עוסק שמחפש את השינוי הקטן שיעזור לעסק שלו להיות גדול ויעיל יותר. למה בעצם כדאי לכל עסק מתחיל או מתקדם, לעשות שינוי ולעבור מחשבונית ידנית לשימוש בחשבונית דיגיטלית???

מיד ניתן לכם את התשובות לשנות חשיבה ולהפוך את החיים שלכם לקלים ונכונים יותר.

חשבונית דיגיטלית תורמת לאיכות הסביב

החשבונית הדיגיטלית הירוקה עובדת בסביבה דיגיטלית ולכן מסייעת לנו להציל מאות אלפי עצים מידי שנה. אין ספק שזאת סיבה מספיק טובה כדי לעשות שינוי ולחשוב דיגיטלי. בנוסף לזה כולנו אוהבים להרגיש שאנחנו נותנים את החלק שלנו ,למען איכות הסביבה.

מערכת חשבונית דיגיטלית  מאפשרת שהכל יהיה מהיר יותר

 חשבונית הדיגיטלית מאפשרת לנו את שליחת החשבוניות והקבלות במייל ישיר ללקוח באופן מיידי. בעולם הפנקסים, לאחר שכתבנו את החשבונית, הרגע הכי מורט עצבים, הוא מתי החשבונית תגיע ליעד. כאשר אנחנו תלויים בדואר ישראל האם היא בכלל תגיע ליעד?

ובכלל תהליך ההקלדה מקצר את התהליך של ההנפקה. מתקתקים בקצרה את הפרטים ומיד החשבונית מוכנה לשליחה, כבר אמרנו… הרבה יותר מהיר.

חשבונית דיגיטלית זה פתרון חסכוני ואם אפשר אז למה לא?

המערכת עוזרת לנו ליהנות מהוזלה משמעותית בהוצאות בעסק שלנו. אומרים שלום לנייר ולציוד המשרדי שעולה לנו לא מעט כסף בשנה ,וכך מוזילים עלויות שכבר מזמן הפכו למיותרות. ובואו לא נשכח שזמן שווה כסף. זמן העבודה שאנחנו מבזבזים על תיוקים, כתיבה וניהול הקלסרים, מתקצר משמעותית. לכן הרווח שלנו במעבר לחשבונית הירוקה והדיגיטלית עוזר לנו לחסוך ולקצר תהליכי עבודה. ע”י הקלדה פשוטה של חשבונית ושליחה ללקוח – אתם תחסכו הרבה זמן יקר שאפשר לתעל למשימות חשובות יותר.

איך עובדת המערכת חשבונית דיגיטלית – הכול בלחיצת כפתור

המערכת של החשבונית הדיגיטלית עושה בשבילנו את העבודה והכל בלחיצת כפתור. ניהול העסק שלנו הופך להיות פשוט יותר, קל יותר. ניהול דוח הוצאות, ניהול דוח הכנסות, ניהול לקוחות, הנפקת מסמכים ומציאתם בתוכנה, שליחה במייל. אנחנו מתייעלים בעזרת המערכת של החשבונית הדיגיטלית הן בתהליך העבודה עצמה וכך גם ברווחים שלנו. כפי שאמרנו בהתחלה, שינוי קטן מוביל לשינוי גדול.

נחשב יותר

התנהלות של השליחה והנפקה של חשבונית דיגיטלית נעשית באופן מתקדם. זה שם אותנו כעסק במקום נחשב יותר. בעולם המתקדם של היום, אם אתה לא “אין” אתה “אאוט”, אז גם פה זה קיים. וכמובן, גם הלקוחות שלנו סומכים עלינו יותר, כי הכול יותר מהיר וזורם .

                  

הצטרפו עכשיו לחשבונית דיגיטלית

 

כי זאת הבחירה הנכונה לעסק שלכם!!!

מערכת חשבונית דיגיטלית

נהנתם מהמאמר? שתפו אותו עם חבר :)

לשתף בפייסבוק
לשתף בלינקדין
לשתף במייל
לשתף בווצאפ

אני לא כותב הרבה, אבל כשאני כותב...

רוצה שאעדכן אותך על המאמר הבא שיוצא? אשמח לצרף אותך לקהילה שלי:

אהבתם את המאמר? הנה עוד כמה מומלצים:

מט”ח בעולם הדיגיטלי

העולם הדיגיטלי הפך את המט”ח לנוח יותר לעסקים קטנים. באמצעות השימוש בחשבוניות דיגיטליות ופתרונות תשלום, עסקים יכולים לנווט במורכבויות של

קרא עוד>>